EEN STERK CONCEPT
VOOR EEN GROEIMARKT

Ampoule d'une idée

Een sterk concept

EEN “WEB TO STORE” STRATEGIE
Dessin d'une boutique
110 VERKOOPPUNTEN

Alle verkooppunten passen multikanaal-exploitatie toe

Ecran avec logo de troc.com
E-COMMERCE WEBSITE

5 miljoen unieke bezoekers per jaar
300 000 producten zijn online te koop


Een nieuwe dynamiek als reactie op nieuw consumptiegedrag! Consumenten doen slimme, gezellige of leuke koopjes, helemaal zonder zich te schamen of in te houden, op diverse domeinen: niet alleen meubilair en interieurinrichting, maar ook producten die bekendstaan als duur en snel aan waarde verliezen, zoals hightech en culturele artikels.

Het concept en de knowhow evolueren voortdurend om de prestaties van uw bedrijf te verhogen en het voortbestaan ervan te verzekeren.


Een groeimarkt

Een markt van 5,8 miljard euro die gestaag groeit (met 3% per jaar) en perfect aansluit bij het beleid van duurzame ontwikkeling enerzijds en nieuw consumentengedrag anderzijds.
Slim kopen en producten recycleren zijn bijzonder trendy geworden in alle lagen van de bevolking. Consumptieproducten een tweede leven schenken is bovendien maatschappelijk verantwoord gedrag.

Als symbool van een rationele, voordelige en milieuvriendelijke consumptie is Troc.com in Frankrijk lid van het Institut de l’Economie Circulaire.

Logo Institut de l’Economie Circulaire